Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Retur og reklamasjon

Dersom du ønsker å returnere en vare kan du opprette retur her i nettbutikken. Har du noen spørsmål kan du sende oss en mail til retur@eurekamobler.no.

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten


Du har 14 dagers ubetinget angrerett. For å opprette retur kan du logge deg inn, gå til retur i kundesenteret og opprett din retur.


Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har fått varene tilbake, eller til du har lagt fram dokumentasjon på at varene er sendt tilbake, eller til det av disse tidspunktene som inntreffer først. Du må returnere varene eller levere dem til oss, uten unødig opphold og i alle tilfeller senest 14 dager etter den dag du underrettet oss om at du ville gå fra avtalen. Fristen er overholdt dersom du sender tilbake varene før fristen på 14 dager er utløpt. 

 

Du må bære de direkte kostnadene ved å returnere varene. Varen må være ubrukt og sendes tilbake i originalemballasje.   

Jeg ønsker å reklamere på et produkt

Dersom det er en feil på ditt møbel kan du sende en e-post til oss til retur@eurekamobler.no. Legg gjerne med bilder av feilen.  

 

I vår vedlikeholdsguide finner du råd om hvordan du behandler møblene dine for at de skal vare lengst mulig.